tirsdag den 23. juli 2013

Getting in shape... is hard but can be fun!

Photo rights is belonging to Google

Vi kender det alle sammen, det er vigtigt at bevæge sig og komme i form eller holde formen. Men mange har svært ved at komme igang og når man endeligt er kommet igang, kan det være svært at holde gejsten! Sådan havde jeg det også, men så startede jeg i Fitness World, hvor jeg begyndte at tage flere forskellige hold så det ikke bliver for ensartet! Dog må jeg sige at min favorit helt klart er Thai Boo, som er en blanding af karate og boksning. Jeg syntes personligt at det er super sjovt og så virker det altså!! Det handler altså om at varierer og ikke mindst finde noget som er sjovt!

We all know the feeling, it is important to move and get in shape or stay in shape. But many find it difficult to get started and when you finally got started, it can be hard to keep our spirits! I had it like that, but I started at the Fitness World, where I began to take several different teams so it does not become too uniform! However, I must say that my favorite is clearly Thai Boo, which is a mixture of karate and boxing. I think personally that it is super fun and then it works! So it is about to vary and not least find something that is fun!

Good luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar