lørdag den 5. oktober 2013

New shoes!







































Som jeg nævnte igår - så har jeg nu fundet de gode butikker i området! Mange sko butikker, hvilket ikke er godt for en sko freak som mig! Men disse skønheder var super god kvalitet og så kostede de kun 25 euro! Så dem er jeg helt tilfreds med :)
Jeg har længe gerne ville have nogle som den her, de er lidt i stil med nogle af Christian Louboutin's.

As I told you guys yesterday - I've found the best shops in the area now! There's a lot of shoe shops, which isn't good for at shoe freak like me! But these beauty's was a really good quality and for only 25 euro!! I'm very pleased. I've really want some like these for a long time, they reminds me of a pair from Christian Louboutin. '

We need shoes! You just have to love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar