lørdag den 1. februar 2014

Catch up and Christmas!

Jeg er tilbage! Efter en del tid.. der er sket en hel del og jeg har ikke rigtigt haft tid til at blogge - undskyld. Igennem de næste par uger vil jeg opdatere jer omkring alle de ting der er sket, og så er vi klar til at starte igen! Jeg holder rigtigt meget af den her blog, men nogle gange går tiden bare for stærkt…
Sidste gang jeg bloggede var den 17 december 2013, sidste år.. wauw.. Siden den gang har det været jul, vi har sendt en sød kiwi hjem og fået en ny en! Jeg har været både i Paris og London! Jeg har været sammen med Camilla efter meget lang tid.. Det har generelt været en rigtigt god tid for mig.
I dag vil jeg fokusere på jul og min yndlings ting ved julen hernede. Jeg rent ud sagt elsker det her søde nattøj for de små, men matchende huer! Og selvfølgelig er de med Minnie Mouse og Spiderman!
Til sidst vil jeg gerne sige tak til min familie for at sende gaver ned til mig. Elsker jeg alle sammen.
Og tak til min franske familie som jeg havde en fantastisk jul med!!

Well I'm back! After a crazy time.. A lot have happened and I'm sorry I haven't been blogging about it all!! I will the next few weeks get you all updated, so we are ready again. I love this blog so much, but sometimes there is just to much and time goes so fast… 
The last post was the 17 december 2013, so that was last yeah.. wauw.. Since then it's been Christmas, we sent home our lovely kiwi and got a new one! I've been to both Paris and London! I've got to see Camilla again after a super long time.. It's been a really good time for me. 
Today I wanna focus on Christmas and my favorite thing about having Christmas down here. I simply adored these cute little pyjamas' for the little once, with matching hats! And of course it's with Minnie Mouse and Spiderman! 
At the end I wanna thank all my family for sending me gifts! Love all of you. 
And thank you, to my french family, that I had an amazing Christmas with!!

Late Merry Christmas! ;)


A hiding alf..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar