onsdag den 25. september 2013

One week back!

I dag er der præcist en uge tilbage til jeg rejser til Frankrig i et års tid! De to billeder ovenfor viser hvilket pakke rod jeg er i! Jeg har så meget jeg gerne vil have med, men man må jo begrænse sig... 
Værelset er også snart pakket helt ned i kasser og kufferterne fyldt med mormors hjemmestrik, så nu er jeg snart klar! 


Today there is exactly one week left until I'll be going to France for a year! The two images above show which packing mess I'm in! I have so much that I wanna take with me, but I have to limit myself ...
The room is soon packed down in boxes and suitcases filled with grandma's home-knit, so now I'm almost ready!

France - here I come!

2 kommentarer:

  1. Det er jo helt crazy.. og vi glæder os til at få masser af mails med billeder. Og vi skal også huske at sende den anden vej.
    Ærø folket;)

    SvarSlet
  2. Det er ret så crazy! Det vil jeg glæde mig til, der skal nok komme en masse billeder :)

    SvarSlet