lørdag den 14. september 2013

Relaxing..

Hey guys, som tidligere nævnt er her ikke så meget aktivitet for tiden. Men det kommer der forhåbentligt snart igen!
Men jeg har været syg siden tirsdag og er stadigvæk ikke helt på toppen, men er snart helt frisk igen! Det har betydet at jeg har måtte aflyse min tur til København, som jeg ellers havde glædet mig til!
Men oven på al den sygdom følte jeg at der var tid til noget friskt! Så det blev en lækker ansigtsmaske, inden jeg snart vil bevæge mig mod drømmeland... Godnat...


Hey you guys, as previously mentioned there isn't much activity at the moment. But there hopefully will be soon!
But I've been sick since Tuesday and is still not quite on top of it, but soon I'll be completely fresh again! This has meant that I have had to cancel my trip to Copenhagen, that I have been looking forward to! :(
But on top of all the sickness I felt that it was time for something fresh! So it became a delicious face mask, before I soon go to dreamland ... Goodnight ...

Sweet dreams! 
Not very long until London Fashion Week!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar