torsdag den 3. oktober 2013

First days in France








































Min første tid i Frankrig har været rigtigt fine! Jeg har allerede set rigtigt meget og mødt nogle mennesker udover familien. Huset er super flot og værelset lækkert og stort! Jeg har idag været ude og køre for første gang, og må indrømme jeg var ret spændt for de køre noget anderledes end os.. Men det gik rigtigt godt og min stedsans kan stadigvæk følge med! 
På lørdag kommer der nogle til middag som også har en au pair som selvfølgelig kommer med og mandag starter jeg skole.


My first time in France has been really great! I've already seen much and met some people besides family. The house is super nice and the room beautiful and big! Today I've been out and drive for the first time, I have to admit I was pretty excited because they drive different from us .. But it went really well and my place sense can still keep up with it all!
This weekend I'm going to meet another Au Pair (from US) and on monday I'll start school. 

Live life as you want to remember it when you're old, don't regret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar